[ Print ]  [ Close ]

http://pardis.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22478   , 1403/02/31


برگزاری تریبون آزاد و مناظره انتخاباتی بانوان در دانشگاه تربیت مدرس

دکتر نجمه تهرانیان مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به این خبر گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید به جهاد تبیین که بر عهده آحاد ملت است؛ گروه امور بانوان و خانواده دانشگاه تربیت مدرس بر اساس تکلیف و وظیفه، به منظور تشویق و ترغیب مردم به ویژه دانشگاهیان به مشارکت در انتخابات برنامه‌هایی را  تدارک دیده است که هر روز در دانشگاه اجرا خواهد شد.
وی درباره نقش بانوان در انتخابات تاکید کرد: بانوان ایرانی همانطور که طبق فرمایش رهبر عزیز انقلاب در تمام عرصه‌های تارخی کشور پیشرو بوده و نقش موتور محرک انقلاب را برعهده داشتند، در صحنه انتخابات نیز نقش و حضور آنان در تحکیم نظام تاثیر گذار است. این مسئله در تهاجم دشمن نسبت به زنان جامعه مصداق پیدا کرده و نشان می‌دهد نقطه حساس در هر کشوری، زنان آن کشور به حساب می‌آید. بنابراین حضور پرشور زنان در کنار مردان در انتخابات بسیار مهم است.
گروه رابطان مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه تربیت مدرس به منظور مشارکت فعال در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ دقیقه در صحن دانشگاه و در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام، برگزاری تریبون آزاد انتخاباتی، اجرای مسابقه با اهدای جوایز، پخش نماهنگ و سرود و  پذیرایی را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین در راستای این برنامه، مناظره انتخاباتی بانوان کنشگر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، روز سه شنبه ۸ اسفند ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.


14:11 - شنبه 5 اسفند 1402    /    شماره خبر : 22478    /    تعداد نمايش خبر : 143