[ Print ]  [ Close ]

http://pardis.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20693   , 1403/02/30


پارکینگ دانشکده مدیریت و اقتصاد افتتاح شد


 این پارکینگ با متراژ هزار و ۱۵۴ متر مربع در ساختمان در حال ساخت ِدانشکده مدیریت و اقتصاد، در دو طبقه با ۴ رمپ و ظرفیت ۴۶ خودرو افتتاح شد.

مهندس سهیلی مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی با اشاره به افتتاح پارکینگ ساختمان در حال ساخت دانشکده مدیریت و اقتصاد گفت: برای استفاده بهینه از سرمایه دانشگاه و رفاه حال کارکنان با حمایت معاونت توسعه منابع و سرمایه  انسانی، رییس دانشکده مدیریت و اقتصاد و حراست دانشگاه تصمیم گرفتیم پارکینگ مزبور را تا قبل از اتمام کامل ساختمان این دانشکده افتتاح کنیم و برای حفظ ایمنی ماشین ها،  نصب دوربین های مدار بسته و کپسول‌های آتش نشانی در پارکینگ در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این پارکینگ قابلیت پارک هفتاد خودرو را دارد که در حال حاضر ۴۶ جای پارک در آن مشخص شده که از اولین روز هفته آینده برای اعضای هیات علمی و کارکنان دو دانشکده علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد قابل استفاده خواهد بود.

مهندس سهیلی همچنین یکی از ویژگی‌های این پارکینگ را اختصاص یک جای پارک ویژه معلولان در هر طبقه عنوان کرد.

دکتر خدایار معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اعضای هیأت رئیسه دانشکده مدیریت و اقتصاد و دفتر فنی برای افتتاح زودتر از موعد این پارکینگ به لحاظ خدمات رسانی بیشتر به اعضای دانشکده گفت: امیدواریم با تامین اعتبار لازم برای اتمام پروژه دانشکده مدیریت و اقتصاد این ساختمان تا آخر سال ۱۴۰۳ افتتاح شود.

وی به ایجاد پارکینگ جدید مکانیزه دیگر در ضلع شمال شرقی دانشگاه تربیت مدرس با همکاری شهرداری تهران و با ظرفیت ۱۰۰۰ ماشین در آینده اشاره و ابراز امیدواری کرد: این طرح با همکاری شهرداری منطقه6 و طی مذاکرات آتی با شهرداری تهران اجرایی شود تا هم دانشگاهیان تربیت مدرس و هم شهروندان خارج از دانشگاه از آن بهره مند شوند.



12:50 - چهارشنبه 8 شهريور 1402    /    شماره خبر : 20693    /    تعداد نمايش خبر : 456